Bellewaerde in nieuw jasje

Het West-vlaamse pretpark Bellewaerdepark, heeft de afgelopen week een flinke make-over begaan. Zo werden onderandere het logo, website, slogan en naam veranderd. Niet enkel op sociale media is de nieuwe stijl te merken, maar ook al aan de ingang van het pretpark...


De leeuw in het logo van Bellewaerde is niet verdwenen, maar heeft een iets jongere, frissere en modernere look gekregen. De afgelopen week kwam het park ook met een nieuwe slogan naar buiten, "Puur Avontuur".  Deze slogan duidt op een ruime mix van attracties en dieren. Waardoor Bellewaerde een écht familiepark is geworden. 

 

Bellewaerde dat voorheen "Bellewaerdepark" heette, krijgt ook een nieuw reclamefilmpje waardoor het park opnieuw veel bezoekers naar het park willen lokken. Of het attractie-aanbod volgend jaar zal uitbreiden is nog niet bekend, maar Bellewaerde mag dit jaar wel opnieuw enkele bezoekers verwelkomen. Er worden binnenkort 3 Amoerluipaarden verwacht in het park. Ook deze nieuwigheid zou veel bezoekers kunnen opleveren, want van deze diersoort zijn er nog maar zo'n 150 in leven... Waarvan 30 à 50 in het wild. 

 

De reclameborden en vlaggen aan de ingang van het ieperse pretpark zijn ook al aangepast aan Bellewaerde's nieuwe stijl. Ook het vroegere beeld van "Koning Leeuw" aan de ingang van het park is al verdwenen...

Commentaar schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    John (zaterdag, 18 januari 2014 18:51)

    Ik veronderstel dat er een nieuw beeld op die plaats komt.. Met de nieuwe look! Ook de mascotte dat door het park rondwandelt en de samen met de bezoekers in de attracties stapt, zal hoogstwaarschijnlijk een nieuwe outfit hebben gekregen!!